Goldies Beauty Alice

2015-03-10
06:42:35

Bilder från träningen i söndags

Chris skickade över ett par bilder från träningen i söndags. Jag tycker det är roligt att spara för att sen kunna se utvecklingen. Just nu är vi som sagt inne i en period av högre hand (stundtals) och jag hoppas att när jag ser tillbaka på detta att jag tänker att vi utvecklats vidare. Att vi kom igenom den fasen ganska snabbt och nu kan kommunicera med bara sitsen. Drömma kan man alltid.
 
Stort tack för bilderna Chris! 
 
Jag och Jossan
Boxen. Vändningen börjar bli bättre och bättre.
Collectingring 
Kommentarer:
2015-03-10 @ 16:25:22

Ni är ju så fina :) passar jättebra i grönt. Oroa dig inte för handen. Inget jag ens tänkte på när du red så det ser nog mer ut på bilderna. Att rama in genom att höja handen är ju endå något som behövs i början just nu :)

2015-03-12 @ 09:21:30
#2: Jossan

Var jättekul att komma förbi och träna!! :D Ni har blivit så sjuuuukt duktiga!! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: