Goldies Beauty Alice

2015-02-10
20:21:44

Alice corner

Alice har fått byta box. Jag tror att det är till det bättre och det är lugnare redan nu. Håll tummarna för att det fortsätter så.
 
Nu står hon i ett hörn. Det känns lugnare där och hennes boxgranne är en äldre herre som visar vart skåpet ska stå. Det tror jag är bra då Alice uppenbarligen blev lite för uppstudsig bredvid Eikar. För min del känns hörnet också bra. En extra täckeshängare och lite mer plats. 
 
I söndags fick Alice ett ytligt sår på  benet som har läjt fint nu. Så jag körde lite longreining som aktivering. Det var inget långt pass då jag var trött men vi kände på grunderna och de funkade helt okej.
 
Jag snodde idéen med en tavla från en stallkompis. I förrförra stallet hade vi det på varje box och det var guld värt. Så när jag hittade en billig på Ica så slog jag till. 
Kommentarer:
2015-02-10 @ 20:35:34

Åh vilken smart!

Svar: Blev riktigt nöjd med den :D Färgtema blått gör sig synligt 😜
Goldies Beauty Alice

2015-02-10 @ 21:40:51
#2: Ann

åh vad smart! Tänkt köpa en liknande men inte kommit på nåt bra ställe att sätta den på. På gallret var ju super!

Svar: Jag fäste den med eltejp (Biltemasålde för 10 kr/rulle just nu) då det borde klara av den fuktiga luften och de smutsiga gallren. Placerade den där dörren inte når, i hörnet av boxen, så att man inte råkar ha ner den. Hittills sitter den kvar :)
Goldies Beauty Alice

2015-02-11 @ 15:42:43
#3: Elin

Perfekt med en sån skylt! Måste vara toppen när man står i ett lite störe stall ! :D Hoppas hon blir bättre i denna box :D

Svar: Jag hoppas att det blir bra :D Perfekt storlek på skylten så den känns som en bra investering :D
Goldies Beauty Alice

2015-02-12 @ 21:51:26
#4: Ann

Ibland är de bästa ideerna så enkla så man inte kommer på dom :D

Svar: Sant!
Goldies Beauty Alice

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: