Goldies Beauty Alice

2015-04-03
19:14:32

Åkt stjärtlapp och stallmys

Att ha stallet runt knuten har verkligen sina fördelar. Igår tog jag en tur tillsammans med min sambo. Han joggade, Vincent hängde på och jag red.
 
Alice kändes lite trött, vilket jag tror beror på passet vi hade i onsdags. Så jag hoppade av och promenerade bredvid istället. Väldigt skönt att få röra lite på sig själv också efter en stressig dag på jobbet.
 
För att få lite omväxling så la jag på den engelska sadeln och red med bosalen. Det var länge sedan jag åkte stjärtlapp och det är lite ovant. Där märker jag däremot hur mycket min sits har förbättrats. Förut så kändes det som att jag inte hade någon balans medan jag nu hade det i mig själv.
 
Bästa utsikten
Hunter häst? 
 
 
Idag började jag dagen med att gå ner till stallet och massera Alice. Jag tog med mig Vincent och fick även med katten.
 
Alice var fortsatt lite stelare i vänster bog men kändes i övrigt fin. Ska ta ut kiropraktor efter nästa löning och se om det är något som sitter fast på något vis i bogen.
 
Vincent och katten satt kvar och det är så otroligt mysigt att ha dem med sig. Det sätter guldkant på vardagen.
 
Mina fina djur
Vincent och Katniss
Alice
 
Kommentar:
2015-04-07 @ 23:00:43

Det är så sjukt gulligt att även katten är med i stallet :D Så himla mysigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: