Goldies Beauty Alice

2014-10-09
08:26:02

Träna för Carolina Schwieler?

Jag har den senaste tiden börjat väva in träning för Carolina Schwieler. Mycket för att jag har insett att jag behöver hjälp med min sits och ridning mer än vad mina två clinicar för John kan ge mig. För att lösa problemet behöver jag hjälp en längre period och upprepade gånger.
 
Carro är mycket bra utöver sitsträningen. Hon har ett pedagogiskt träningssätt och ser till att elevernas olika inlärningssätt blir mött. Jag kommer förhoppningsvis kunna komma iväg och träna trail för henne i vinter och väva ihop den övriga träningen. Det känns som att min träning med John kommer kompletteras bra med träningen för Carro.
 
Söndagen 19 oktober kommer Carro till mitt stall och ska ha träning under förmiddagen. Vi kommer vara ett litet gäng som kör och det skulle vara toppen om vi kunde bli en till. Är du intresserad av att komma och träna med oss - hör av dig till mig via pm eller dyl.
 
Bonusbild på bästa hästen
Kommentarer:
2014-10-10 @ 00:17:45

Älskar bilden i din header! :) Lite nyfiken, rider du alltid med repgrimma/bettlöst träns? De senaste bilderna här i din blogg visar en häst med repgrimma :)

Svar: Tack :) Det är en fin bild av ett fint minne :)
Vi kör bettlöst. Alice är inriden i repgrimma så den kör vi till vardags och sen blir det bosal vid tävling och diverse clinics. Hon har inte haft ett bett i munnen på 2 år och planen är att ta upp henne i stången vis en bosalita under. :)
Goldies Beauty Alice

2014-10-12 @ 16:34:09
#2: Sara

Så kul och spännande att du håller igång med träningar som kompletterar de enda och andra :) skulle verkligen behöva hitta nån härikring att hålla igång och träna för..

Svar: Det har varit ett långt velande men det känns rätt att kombinera dessa två :) Hoppas att du hittar rätt med tränare :)
Goldies Beauty Alice

2014-10-14 @ 16:31:56
#3: Mysan

Åh, synd attman inte bodde närmre.. :(

Svar: Verkligen! Hade varit kul om ni kunde vara med :)
Goldies Beauty Alice

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: