Goldies Beauty Alice

2014-12-21
18:59:00

Skymningsritt

Jag  hade verkligen  hoppats på  att  hinna  ut  till  stallet  innan solen gick  ner men tiden  sprang  iväg och det fick  bli  en  tur i skogen i skymningen.
 
Alice  var  som  vanligt  klockren med sina hovplaceringar och även om  hon  tyckte  det  var  läbbigt med de blöta partierna. Trots det  så  lyssnade  hon bra när man kände  att hon  ville  springa  ifrån  det.
 
Vi är trots allt  i start groparna i igångsättningen ogh trots att  vi  har promenerat  mycket  så vill jag  inte  jäkta utan vi skrittar på. Alice  känns  mjuk och positiv och jag  planerar  att  hålla det så.
 
Kameran  tyckte det  var  beckmörkt
 
Jag älskar  reflexer. Det  är  väldigt  bra  och genom  åren så har jag  samlat på  mig  ett par stycken. Eftersom  de gula är så trista så använder  jag  mestadels  det rosa setet, även om det får oss att se väldigt pink-fanatic ut. Allra helst  så skulle  jag  vilja ha ett snyggt blått set att använda  men det är inte riktigt  försvarbart när jag redan har gul, orange, rosa ich gröna - set.
 
Kommentar:
2014-12-21 @ 22:38:14

Åh vill också ha rosa!!! :D
Duktig älize som är så lugn ute. Tycker du har en smart plan, det ska kännas bra. Inget att brådska över. :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: