Goldies Beauty Alice

2014-08-28
22:39:12

Lite jobb i rundkorallen

I tisdags så var det verkligen pissväder. Regn och rusk hela dagen. Jag  var därför väldigt glad över att jag hade planerat lite markarbete eftersom Alice blir lite spänd när det är kallt och läbbigt.
 
Nu har vi tillgång till en rundkorall på gården vilket är toppen. Släppte lös Alice medan jag stängde grinden. Hon gled mest runt och kollade läget så jag fick höja min energinivå lite för att få igång henne. 
 
Började att jobba henne lös. Vända mot mig, öka, böja etc. Det är kul att se att det sitter kvar trots att jag inte gjort sånt här på väldigt länge. Alice fastnar gärna i att stanna upp och vända sig mot mig. Fattar hon inte så vänder hon mot mig. Då vet jag att jag varit otydlig.
 
Körde även lite halter i slutet. Kändes inte så bra som jag vill men helt okej. Om vi jobbar lite på det så kanske det blir bra. Square har vi tappat helt. Det måste jag verkligen väva in i träningen igen.
 
Massa kli och gos mellan varven. Det är så mysigt att stanna upp och gosa lite. Sånt får man inte glömma bort.
 
 
Kommentar:
2014-08-30 @ 00:26:26

Åh vill också ha rundkorall! :D

Svar: Det är grymt skönt att ha rundkorall. Den har ruskigt bra belysning också.
Goldies Beauty Alice

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: