Goldies Beauty Alice

2014-12-30
21:27:57

Nyårslöfte

Jag har ett nyårslöfte på hästsidan och ett på den privata sidan. Mitt nyårslöfte för häst är att kunna rida i alla gångarter avslappnat i min barbackapad.
 
Idag red jag  i den och började leka runt lite  med förflyttning av bakdel från små hjälper. Det är så häftigt att när jag sitter bra, har ett stöd i bålen och fokuserar så flyttar hon bara av att jag spände rumpan lite. När jag var  ur balans och tappade bort mig så blev det bara knas.
 
Jag travade lite och insåg att jag spände knäna. Det är inte okej då jag stör Alice. Korta stunder hittade jag min sits och då kändes det så bra. Därför så ska vi innan 2015 är slut kunna ta oss fram i alla gångarter avslappnat med padden. Det är ju inte ens barbacka. Det borde jag kunna klara.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: