Goldies Beauty Alice

2013-03-28
07:15:45

Tävla ännu mer?

Igår la Sbywr ut sin propp för deras tävling i maj. De erbjuder både trail at hand D och Showmanship at halter D.

Jag har hört mycket gott om deras tävlingar och är redigt sugen på att åka. Dilemmat är att WRU har sitt 30 års jubileum dagen innan och om vi ska iväg så vill jag gärna ha lördagskvällen till att grooma.

En annan fundering är om hon orkar med så pass lång resa och dag. Vi kommer behöva åka väldigt tidigt och så blir det en väntan då första klassen är nr 2 och andra klassen precis efter lunch. Det blir ioförsig bra träning i april då hon kommer få en riktigt lång dag då också eftersom S & Ruth ska tävla i första klassen för dagen.

Ska någon av er dit? Har någon av er varit på deras tävlingar förut?
Kommentarer:
2013-03-29 @ 07:39:45
#1: Emma

Hur långt är det dit?

Svar: Det tar ca 2 timmar enkel resa :)
Goldies Beauty Alice

2013-03-29 @ 18:18:05
#2: Jossan

Bara man bestämmer sig så hinner man med både wru och grooming ;)Jag ska dit ju :D någon gång måste hon vänja sig vid långa tävlingar och resor varför inte nu när hon slipper bära sadel då? :) hoppas vi ses där!!

Svar: Ja, jag tänkte rida på långritten. Den går trots allt bara i skritt. Då tänkte jag bada henne efteråt och sedan gå och lägga mig. Upp 5 sedan på söndagen :) Vi ses i Showmanshipen!!
Goldies Beauty Alice

2013-04-01 @ 13:26:38

Klart du ska vara med! Jag ska också åka tänkte jag :D
Vore super roligt om vi är flera tycker jag :)
Vad är man brukar säga? Fint folk kommer alltid sent, så då får väl vi smita in lite senare på WRU festen.

Svar: Vad roligt!!! Då är vi fler som ska dit :D :D
Goldies Beauty Alice

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: