Goldies Beauty Alice

2015-05-13
12:15:01

Påminnelse skickad

Imorgon har det gått 3 veckor sedan MRI och idag ringde jag åter igen till kliniken för att kolla om de hört något från England. Det fanns inga svar idag heller och de meddelade att de nu skickar en påminnelse för att få tillbaka svaren snabbt.
 
Så jag hoppas att de dyker upp i början av nästa vecka. Då är det en månad sedan hon röntgades och ett svar skulle sitta fint. Speciellt eftersom jag efter ordination av kliniken inte skott om henne för att på bästa sätt kunna verka henne på ett sätt som hjälper läkningen. Nu börjar det kännas som att vi drar över lite på intervallen och det känns inte så roligt. Så länge hon bara står i sin ruta och tar korta promenader så funkar det nog utan problem, så det är då jag får tänka. 
 
Alice har accepterat sin tillvaro i sjukhagen. Hon är full av energi och letar stimuli överallt. Så det blir en hel del skutt och hopp när hon går till och från den samt på promenaderna. Det är förståeligt men jag hoppas att hon slipper rutan i sommar. För allas skull.
 
En bild som togs för ett par veckor sedan.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: