Goldies Beauty Alice

2015-02-15
17:54:50

Mattehjärtat smälter

Idag blev det bara stallfix. På tisdag tänkte jag börja aktivera henne igen fysiskt och imorgon psykiskt via klicker.
 
Jag ställde mig och beundrade Alice på håll då hon stod nere på ängen. När hon såg mig så kom hon gående. Jag blev så glad! Gick därför in i stallet och hämtade en morot utifall att hon skulle ha gått upp mot grinden.
 
Alice hade istället gått tillbaka till kompisen Grace men vände och kom till mig igen när hon såg mig stå på ridbanan. Då smälte mattehjärtat ordentligt. Min fina häst.  Tänk vad hon gör mig glad.
 
 
Kommentarer:
2015-02-16 @ 13:12:41

Sånt gör än verkligen glad <3
Hon har turen att ha dig som matte :)

Svar: Eller hur! Då skiner man upp som en sol :)Detsamma till dig och dina hästar <3
Goldies Beauty Alice

2015-02-20 @ 13:37:25

Så fint, det är kärlek de!

Svar: Jag hoppas det 💕
Goldies Beauty Alice

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: