Goldies Beauty Alice

2015-02-14
20:09:30

Klapp klapp

Efter att ha lämnat stallet till mina fantastiska stallvänner för att vila handen så var det väldigt trevligt att äntligen åka ut och hälsa på Alice igen.
 
Handen läker bra och nu kan jag sluta den. Jag får inte anstränga den och stallarbetet gick långsamt. Jag är ändå nöjd med mig själv som lyckades mocka med högerhanden endast som stabilisering av grepen. Jag trodde att jag skulle belasta handen mer av vana. Så Mission Completed - helt klart. 
 
Alice fick lite klappar och en morot ute i hagen. Hon kommer få vila i ett par dagar till. Handen kommer behöva vara bandagerad i 8 dagar till så vi kommer ta det lugnt. Det är inte som att vi var i tävlingsform och en veckas bakslag är inte något som påverkar lite.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: