Goldies Beauty Alice

2013-10-29
21:24:28

Kvällspromenad

Jag känner att jag fortfarande är väldigt trött efter helgen så det fick bli en liten promenad med Vincent och Alice på släptåg ikväll.
 
Det blev en lugn promenad kring åkern på den stig som går där. Tyvärr så hade det regn som fallit den senaste tiden gjort marken geggig på sina ställen.
 
Alice skötte sig fint och gick lugnt bakom mig. Så länge hennes rep och energi är lugn så är jag lugn när vi går ute i mörkret. Halvvägs ute längs åkern så mötte vi ett par ögon. Eftersom de matat svin där i vintras i hopp om bättre jaktlycka så fladdrade tankarna iväg. Vi fortsatte dock åt varsitt håll ögonparet och mitt följe, vilket kändes bra.
 
Det blev en mysig promenad trots mörkret, det var länge sedan som man var ute med häst och hund och pannlampa.
 
Kommentar:
2013-10-30 @ 20:36:04

Alltså, hon är så söööööt! :D

Svar: Tack :)
Goldies Beauty Alice

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: