Goldies Beauty Alice

2013-07-30
09:07:00

John Moore Clinic i höst

Äntligen kom datumen upp till John Moore clinicen i höst. Som jag har längtat! Denna gång kommer det bli sista helgen i oktober och jag passade på att anmäla mig omedelbums. Tur var nog det för platserna brukar gå åt som smör i solsken annars.
 
Denna helg kommer vara fylld med självinsikt, kunskap och gemenskap. Det kommer bli fantastiskt roligt med alla människor som jag känner och att få träffa John. Eftersom i princip alla bor över så är det inte bara passen som man tränar som gör intryck utan det är även de trevliga samtalen kring middagsbordet.
 
Jag hade hoppats att vi skulle ha kommit så mycket längre än vad vi gjort i vår träning och ridning sedan vi hade clinic för John i april. Dessvärre så har inken satt käppar i hjulet så länge nu och jag håller alla fingrar och tår jag har för att den ska hinna läka ordentligt tills dess.
 
Alla de clinics som jag varit på hitills har gjort väldigt mycket för oss och framförallt mig.
 
Lite bilder från tidigare  clinics. Alla tagna av Tette som förhoppningsvis också kommer med i höst med hennes vackra Molly.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer:
2013-07-31 @ 13:52:32
#1: Tette

Både jag å Molly samt Johan och tjabo kommer :D

Svar: Åh vad kul!!! Ser verkligen fram emot det.
Goldies Beauty Alice

2013-08-10 @ 08:53:55
#2: Linda L

Kul! Jag och Danne kommer säkerligen och hälsar på både på lördagen och söndagen. :)

Svar: Vad kul! Då ses vi :D
Goldies Beauty Alice

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: