Goldies Beauty Alice

2013-08-31
18:54:09

Hovfin inför veterinären

Idag så begav vi oss till Kushem för att Alice skulle få bi lite ompysslad med hovarna och så att matte kunde få fika lite och umgås med folk. De är alltid lika trevliga på Kushem och när jag har fått upp träningsgnistan igen så hoppas jag kunna utnyttja deras rundkorall och finslipa mitt kroppsspråk.
 
Alice var lite trampig idag när vi verkade henne, ville inte helt ge Wim hovarna. Det är möjligt att hon blir lite så när hon är understimulerad eller så var hon helt enkelt inte på humör idag. Vanligtvis så brukar hon inte alls göra så, så jag hoppas att det hon inte är så nästa gång.
 
Wim och Nettan ske också ner till Strängnäs. Jag hoppas att vi kommer kunna åka så att man kan heja på dem i deras klasser samt alla andra duktiga WRU'are. Allt beror på vad de säger på Ultuna på måndag. Då har vi tid där klockan 10. Jag hoppas att vi kommer kunna påbörja resan mot slutet med detta nu.
 
Bilder på min otroligt vackra häst. Hon är så duktig som sköter sig trots att hon knappt gjort någonting de senaste dagarna.
Vincent sprang in och ut och tillslut så ruttnade Alice och sa åt honom att han inte var välkommen tillbaka in.
Puss
Kushemskatt
 
Kommentarer:
2013-08-31 @ 19:03:27
#1: Fredrika

Jäklar vad maffig hon är nu :-D Riktigt fin!

2013-09-02 @ 13:18:19

HÄFTIG katt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: