Goldies Beauty Alice

2012-09-29
19:14:04

Full rulle!

Här är det full rulle och jag har verkligen inte haft tid att sitta framför datorn. Arbetet med Alice rulla rvidare och jag ska verkligen försöka komma igång med inläggen igen.
 
Vi har bland annat hunnit med en tömkörningslektion under veckan och fröken var lika duktig som vanligt. Hon är en riktig sucker för beröm och man ser hur hela pållen sträcker på sig lite extra för varje ord
 
Vi hade lektion efter mörkrets inbrott och det var första gången för Alice med lamporma på volten. Hon var lugn i sig men tyckte det var lite läskigt uope i ena hörnet - där det finns ett stort skjul.
 
Denna gång lät vi draglinorna släpa efter henne och gå mot benen, så att hon kände på och slappnade av när någonting tryckte där. Inte heller var var några problem för min raring. Efter det så valde vi att bryta. Hon hade varit otroligt duktig och jag vill verkligen inte stressa fram någonting.
 
Imorgon ska vi åka och tittapå folk och förhoppningsvis kolla om sadeln är helt fel för henne eller inte, ska blir riktigt spännande!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: