Goldies Beauty Alice

2012-10-21
17:19:00

Longerat

Jobbade Alice lite nu när jag kunnat ta en paus i all flytt och packning. Igår så kunde jag kika på henne genom köksfönstret medans vi fixade. Så nära ligger stallet är huset.Idag fick Alice springa i longerlina och hej vad det gick. Så fort jag skickade henne så började hon galoppera.Vi började med join-up och lite tempoväxlingar tills hon lugnade ner sig. Då ställade jag och böjde. Avslutade då och så fick hon sin mat. Hon var duktig och förhoppningsvis så hinner jag jobba mera med henne när allt har lugnat ner sig.
Kommentar:
2012-10-23 @ 22:45:14
#1: Linda L

Ligger det så nära! Lyllo! Tänk all tid man sparar på det varje dag! Hoppas att ni kommer att stortrivas! :)

Syns i helgen! :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: